جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن

جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اصغر طاهرزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن کتاب جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن به قلم اصغر طاهرزاده به تحریر درآمده است. با توجه به این‌که در صحنه‌ی کربلا انوار الهی در آینه‌ی جمال انسان کامل یعنی حضرت سیدالشهداء (ع)، با تمام جلوه‌اش ظهور کرده می‌توان با رویکرد به جامعیت آن حقیقت، بر تک‌تک آن جلوات نظر کرد و راه‌های رجوع به حق و حقیقت را در جلو خود گشوده یافت. از جمله‌ی این راه و روش‌ها، راه و روش عمل به هنگام است که سخنران تلاش نموده تا آن‌جا که ممکن بوده آن را در اصحاب امام حسین (ع) نشان دهد و راهی را برای حضور به موقع در آینده‌ی تاریخ ما بگشاید و بدین لحاظ ما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این کتاب را منحصر به محرم و جریان کربلا ننمایید. آن‌چه در این کتاب بر آن تاکید شده معنای جایگاه تاریخی حادثه‌ها است و این‌که چگونه حادثه‌های بزرگ، تاریخ آینده را فتح می‌کنند، و این یکی از نکات حساسی است که ما امروز بدان نیاز داریم تا بدانیم چگونه به انقلاب اسلامی بنگریم و از جایگاه تاریخی آن غفلت نکنیم. کلمات کلیدی: عاشورا، کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، حماسه عاشورا، وقایع عاشورا، برچسب‌ها: عاشورا، کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، حماسه عاشورا، وقایع عاشورا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری