سخنرانی و فن بیان

سخنرانی و فن بیان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن همت
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

سخنرانی و فن بیان در کتاب سخنرانی و فن بیان نوشته محسن همت تکنیک‌های کاربردی برای سخنرانی و فن بیان قوی بیان شده است تا بتوانیم در مهمانی‌ها و یا در حیطه شغلی خود بدرخشیم. سخنرانی مهارتی است که همه می‌توانند با تمرین، آن را بیاموزند. بزرگ‌ترین دلیل وحشت از سخنرانی در میان جمع و بروز اشتباهات در حین سخنرانی، کمبود اعتماد به نفس است. به خصوص کمبود اعتماد به نفس در مورد چیزهایی که قصد گفتن‌شان را دارید. با استفاده از ابزار ارتباطی‌های مختلف می‌توان، یاد گرفت که چطور با اعتماد به نفس صحبت کرد و اجرایی جالب توجه داشت. این کتاب به سه موضوع کلی پرداخته است. موضوع اول در رابطه با مهارت‌های فن بیان و خوب صحبت کردن است و موضوع دوم درباره‌ی مهارت‌های سخنرانی که شامل کنترل ترس از سخنرانی و نوشتن متن سخنرانی و تمرین‌های کاربردی برای سخنرانی است. در آخر به این موضوع می‌پردازیم که چه مهارتهای ارتباطی وجود دارد، چطور با افرادی که نزدیکان ما هستند مثل همکاران درجه یک ما، یعنی کسانی که خیلی با آن‌ها ارتباط داریم، اعضای خانواده و دوستان صمیمیمان، چطور با آنها ارتباط برقرار کنیم. کلمات کلیدی: آموزش فن بیان، سخنرانی حرفه ای، فن بیان قوی، سخنرانی، مهارت های گفتاری، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، کتاب آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی و فن بیان، آموزش سخنرانی، برچسب‌ها: آموزش فن بیان، سخنرانی حرفه ای، فن بیان قوی، سخنرانی، مهارت های گفتاری، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، کتاب آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی و فن بیان، آموزش سخنرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری