رهبری در مدیریت

رهبری در مدیریت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : روح اله شریفی تهرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رهبری در مدیریت کتاب رهبری در مدیریت نوشته روح اله شریفی تهرانی راهکارها و عملکردهایی برای مدیریت بهتر است. عامل موفقیت و یا شکست سازمانی، انسان است. مدیریت ناشی از قدرت سازمانی تفویض شده است که عملکردش بیشتر در ارتباط با انجام وظایف تکنیکی و اجرائی است و حفظ نگهداری وضع موجود در سازمان‌ها است در صورتی که رهبریت از قدرت و نفوذ شخص بهره‌مند است که نقش اساسی در توسعه و اجرای سیاست‌ها نظیر اصلاح ساختار و روندها در سازمان به عهده دارد. اگر مدیریت با انسان‌ها رابطه درست و منطقی برقرار کند به طوری که نیازهای فردی آنان را شناسایی و به آن نیازها توجه کند، می‌تواند از نیروهای انسانی خود به طور مشروع در راستای اهداف سازمانی استفاده کند. کلمات کلیدی: آموزش اصول مدیریتی، آموزش مدیریت و رهبری، مدیریت، مدیریت در سازمان ها، مدیریت کارمندان، مدیریت سازمانی، دانلود کتاب مدیریت، برچسب‌ها: آموزش اصول مدیریتی، آموزش مدیریت و رهبری، مدیریت، مدیریت در سازمان ها، مدیریت کارمندان، مدیریت سازمانی، دانلود کتاب مدیریت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری