اپرای قورباغه‌های مرداب خوار

اپرای قورباغه‌های مرداب خوار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد سعیدی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اپرای قورباغه‌های مرداب خوار کتاب اپرای قورباغه‌های مرداب خور توسط جواد سعیدی پور نوشته شده است. نویسنده اصطلاحاً کاربلد است و اصول مینی مال نویسی را در اکثر داستان‌ها دقیقاً رعایت کرده است؛ مقدمه‌چینی نمی‌کند و داستان را از بطن حادثه می‌آغازد، توصیف‌ها حداقل‌اند، تا حد امکان از تعلیق مناسب بهره گرفته و نهایتاً پایان میکروفیکشن‌اش هم جذاب است. در  قسمتی از کتاب اپرای قورباغه های مرداب خور می‌خوانید: گفت: برای تو فرقی نمی‌کند. من فکرهایم را کرده‌ام. تو هم امروز و فردا را خوب فکر کن. تا به حال چیزی مانده که آرزو نکنی؟ خسته نشدی؟ مرد گفت: ولی من بار اول است که تو را می‌‌بینم. گفت: دفعه‌ی پیش هم همین را گفتی. یک‌بار هم آرزو کن جفت من بشوی و بیایی توی این چراغ با هم زندگی کنیم.   کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان مینیمال، مجموعه داستان کوتاه، کتاب اپرای قورباغه های مرداب خوار، دانلود داستان کوتاه، برچسب‌ها: داستان کوتاه، داستان مینیمال، مجموعه داستان کوتاه، کتاب اپرای قورباغه های مرداب خوار، دانلود داستان کوتاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری