پرندگان در نقاشی‌های یاشار

پرندگان در نقاشی‌های یاشار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

پرندگان در نقاشی‌های یاشار پرندگان در نقاشی‌های یاشار کتابی برای آموزش نقاشی پرندگان به کودکان است. یکی از راه‌ها و وسایل پرورش کودکان که معمولا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ولی قبل از هر وسیله و بیش از هر چیز می‌تواند به آموزش کمک کند نقاشی است. رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن بچه را متوجه خود می‌کند و در عین حال وسیله‌ای است که بچه قبل از هر چیز می‌تواند به خلق آن بپردازد. برای درک رنگ و تصویر کافی است که چشم ببندد و برای خلق آن کافی است که بچه دست در رنگ کند و آن را بر در و دیوار یا هر چیز که دم دستش باشد حتی به سر و صورت و لباس خود بمالد اگر نقاشی عمیق‌ترین وسیله آموزش کودک باشد می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین و اولین وسیله آموزش اوست. کلمات کلیدی: آموزش کشیدن پرندگان، آموزش نقاشی، آموزش نقاشی به کوذکان، نقاشی کودک، کشیدن پرنده، برچسب‌ها: آموزش کشیدن پرندگان، آموزش نقاشی، آموزش نقاشی به کوذکان، نقاشی کودک، کشیدن پرنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری