آزمایشات بذر

آزمایشات بذر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل پورکاظم
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آزمایشات بذر کتاب حاضر با عنوان" آزمایشات بذر" نوشته اسماعیل پورکاظم دربرگیرنده آخرین مطالبی است که از نتایج پژوهشی موسسات علمی و آموزشی معتبر جهان اتخاذ‌ شده‌اند. این مطالب که در قالب مقالات علمی کاربردی حاوی تصاویر مربوطه سامان‌دهی شده‌اند تا حدود زیادی قادرند به بسیاری از سوالات و نیازهای اطلاعاتی دانشجویان، پژوهندگان، کارشناسان و کاربران حیطه مربوطه کمک نمایند تا بر توانایی‌هایشان برای موفقیت بیشتر بیفزایند. این مطالب عبارتند از: 1. آزمایشات بذر ۲. تولید و صادرات بذور کشاورزی در تایلند ۳. تولید و صادرات محصولات تازه کشاورزی در تایلند ۴. سس؛ گیاه خون‌آشام ۵. سس دروغین، قاتل درختان ۶. کنترل شپشه برنج ۷. کینوا؛ ملکه دانه ها ۸. کنترل لیسه‌ها و حلزون ها ۹. بیمه محصولات کشاورزی ١۰. کارآفرینی و آموزش‌های علمی کاربردی کشاورزی ١١. زراعت گلرنگ کلمات کلیدی: دانلود کتاب کشاورزی، آزمایشات بذر، تولید و صادرات بذور کشاورزی در تایلند، محصولات کشاورزی، تولیدات کشاورزی، کشاورزی پایدار، صرفه جویی در کشاورزی، سیستم های کشاورزی، برچسب‌ها: دانلود کتاب کشاورزی، آزمایشات بذر، تولید و صادرات بذور کشاورزی در تایلند، محصولات کشاورزی، تولیدات کشاورزی، کشاورزی پایدار، صرفه جویی در کشاورزی، سیستم های کشاورزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری