تولید با ماشین آلات سودآور

تولید با ماشین آلات سودآور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : خشایار عبدالهی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تولید با ماشین آلات سودآور کتاب تولید با ماشین آلات سودآور نوشته خشایار عبدالهی به عنوان یک راهنمای عملی و کاربردی در برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات و تجهیزات در شرکتها و کارخانجات تولیدی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. هم‌چنین کارشناسان، مدیران و صاحبان صنایع و کارخانجات تولیدی می‌توانند با مطالعه این کتاب مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اصول لازم برای انجام یک برنامه‌ریزی مناسب در جهت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات تولید را یاد بگیرند. محتوای کتاب از دو بخش تشکیل شده است: در بخش اول، مراحلی را که برای تدوین برنامه‌های نگهداری و تعمیرات در شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی لازم است همراه با تمرین‌ها و اقدام‌های ساده ولی مهم بیان شده است. و در بخش دوم، راهکارهایی علمی و کاربردی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و افزایش عمر مفید کاری تجهیزات و ماشین‌آلات در شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی به همراه مثال‌ها و تجربیات کاری نویسنده مطرح شده است. کلمات کلیدی: افزایش بهره‌وری، علمی و کاربردی، نیروی انسانی، صاحبان صنایع، تولید ملی، کاهش هزینه، بهره وری، اقتصاد ایران، برچسب‌ها: افزایش بهره‌وری، علمی و کاربردی، نیروی انسانی، صاحبان صنایع، تولید ملی، کاهش هزینه، بهره وری، اقتصاد ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری