انسان تجلی جمال و جلال

انسان تجلی جمال و جلال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس کلهر
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

انسان تجلی جمال و جلال کتاب انسان تجلی جمال و جلال توسط عباس کلهر به تحریر در آمده و درباره مسائل سیر و سلوک و معرفت نفس و شناخت روح انسان است. هر عملی و هر اعتقادی نوری دارد البته اعتقاد صحیح هر عبادتی نور خاص خود را دارد، احکام شریعت هر کدام نور خاص خود را دارند که عمل دیگر آن را ندارد. گناه ظلمت محض و مکروهات خاکستری رنگ و مباحات روشنایی دارند و نوافل نورانی و واجبات در اوج شرف نورند پس تصدیق حق اثر نور حق و تکذیب اثر ظلمت و هر نوری کلید گشایش قلب است. قلب به میزان نورها درهایی دارد که با هر نوری دری باز می‌شود. هر اصابتی و حالتی و پیش آمدی چه در امور اجتماعی، شخصی، درونی و خانوادگی که برای مومن پیش می‌آید حامل نور ویژه خود است زیرا از اذن خداست که نور مطلق است و پیش آمدها از سوی نور مطلق نازل می شود مگر اینکه با مخالفت و انکار و اعتراض بهره‌اش را ضایع کند. کلمات کلیدی: انسان شناسی، حقیقت روح، اسرار سلوک، انسان تجلی جمال و جلال، معرفت نفس انسان، شناخت روح انسان، خداشناسی، حقیقت انسان، برچسب‌ها: انسان شناسی، حقیقت روح، اسرار سلوک، انسان تجلی جمال و جلال، معرفت نفس انسان، شناخت روح انسان، خداشناسی، حقیقت انسان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری