رازهای ارتباط با دیگران

رازهای ارتباط با دیگران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن همت
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رازهای ارتباط با دیگران کتاب رازهای ارتباط با دیگران نوسط محسن همت رازهای ایجاد روابط مؤثر بین افراد و اجتماع را بیان می‌کند. و این کتاب مناسب برای افرادی است که راه‌های ارتباط با دیگران را نمی‌دانند و در جامعه فردی منزوی هستند. کتاب رازهای ارتباط با دیگران قصد دارد شما را تبدیل به فردی کند که خیلی راحت با دیگران رابطه برقرار کرده و افراد مختلف رو جذب خود می‌کند! در این کتاب 5 بخش گذاشته شده است که با اجرای دقیق آنها و مسلط شدن به آن خیلی راحت می‌توانید در دیگران نفوذ کنید! کلمات کلیدی: برقراری ارتباط با دیگران، ارتباط گفتاری، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، روابط، مهارت ارتباط با دیگران، ارتباط موثر با دیگران، مهارت های گفتاری، ارتباطات کلامی، ارتباط کلامی، ارتباط بین اشخاص، برچسب‌ها: برقراری ارتباط با دیگران، ارتباط گفتاری، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، روابط، مهارت ارتباط با دیگران، ارتباط موثر با دیگران، مهارت های گفتاری، ارتباطات کلامی، ارتباط کلامی، ارتباط بین اشخاص
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری