نگاهی بر شیوه نگارش فارسی

نگاهی بر شیوه نگارش فارسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ادیک باغداساریان
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نگاهی بر شیوه نگارش فارسی کتاب نگاهی بر شیوه نگارش فارسی توسط ادیک باغداساریان به تحریر درآمده است. نگارش زبان فارسی کنونی دارای دشواری‌هایی است که در این بخش می‌کوشیم مهم‌ترین آن‌ها را بیان کنیم. در فارسی کنونی حروف صدادار نوشته نمی‌شود پیوسته یا ناپیوسته نوشتن واژه‌ها بحث‌هایی را به دنبال دارند، فارسی را آنگونه نوشتن که به کار پردازشهای نوین رایانه‌ای بیاید و بسیاری مسائل دیگر از جمله دشواریهایی هستند که ایرانیان دیر یا زود برای رسیدن به یک زبان نگارشی یکدست، علمی، پاسخگوی نیازهای تکنولوژیکی زمان و بسیاری مسائل دیگر، باید راه کارهایی برای آن‌ها بیابند و زبان فارسی را از نابسامانیهایی که از گذشته تاکنون گریبان‌گیر آن بوده برهانند. در این کتاب به ترتیب حروف الفبا نکات مهم نگارش فارسی ارائه می‌شود؛ و هم‌چنین قانونهای حاکم بر روش نگارش فارسی آمده است. کلمات کلیدی: نگارش علمی، اصول نوشتن، آیین نگارش، آموزش نگارش، آموزش نگارش فارسی، نگارش فنی، اصول نگارش، برچسب‌ها: نگارش علمی، اصول نوشتن، آیین نگارش، آموزش نگارش، آموزش نگارش فارسی، نگارش فنی، اصول نگارش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری