شرح نهج‌البلاغه

شرح نهج‌البلاغه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد تقی جعفری تبریزی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

شرح نهج‌البلاغه نهج‌البلاغه گزیده‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و سخنان کوتاه علی ابن ابی طالب است که توسط سید رضی در قرن چهارم هجری قمری براساس ذوق ادبی خویش از نامه‌ها و خطبه های علی فراهم آورده است. از جمله شاخصه‌های این کتاب، ترجمه‌های متعدد آن است. سینه گشاده و بی کینه علی اعلای مرتضی (ع) لبریز از راز است و علم لدن. او خدایین بشری است متعلق به همه بشریت و تاریخ. بشر نمایان زمان حضرتش چنان نا اهل و بی مایه بودند که علی (ع) ترجیح می داد رازهایش را با چاه ها واگویه کند تا بر آن نابخردان بهره نابرده از او و چون حتی به قدر قطره ای راز علی (ع) را نگوشودند دنیا و عقبایشان به جهالت و لجاجت بسوخت. کلمات کلیدی: نهج البلاغه، خطبه های نهج البلاغه حضرت امیر المومنین، حضرت علی، امیرالمومنین، شرح نهج‌البلاغه، برچسب‌ها: نهج البلاغه، خطبه های نهج البلاغه حضرت امیر المومنین، حضرت علی، امیرالمومنین، شرح نهج‌البلاغه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری