تفصیل المیزان

تفصیل المیزان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا نبوی طباطبایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تفصیل المیزان کتاب تفصیل المیزان نوشته علیرضا نبوی طباطبایی در باب قرآن این معجزه‌ی بی‌پایان و سرچشمه تعالی انسان است، که دارای ابعاد بسیار گسترده‌ای است که یکی از آن‌ها، اعجاز در کلمات است. تاکنون تحقیقات زیادی درباره شناخت آن انجام شده و در همین راستا این تحقیق نیز با هدف استخراج کل صداها، حروف و لغات و مقایسه آن‌ها با یکدیگر و شمارش تعداد و تکرار آن‌ها در یک سوره و در کل قرآن کریم به طور تفصیل و با جزییات انجام یافته است. این تحقیق حاصل سه سال مطالعه، جمع آوری اطلاعات و طراحی نرم‌افزار می‌باشد که نتیجه آن به صورت جداول و دسته بندی‌ها مشخص شده است. لازم به توضیح است که تمامی نتایج حاصله بر مبنای متنی از قرآن کریم است که در این تحقیق آمده است. و ممکن است در مقایسه با متنی دیگر از قرآن کریم، تعدادی از صداها کمتر یا بیشتر باشند، که دلیل آن فقط در تایپ و ورود صداها به رایانه می‌باشد. ولی از نظر حروف و لغات، تا جایی که امکان داشته است سعی شده هیچ‌گونه خطایی وجود نداشته باشد. لذا اعداد به‌ دست آمده از تعداد و تکرار صداها احتمالاً دقیق نیست ولی اعداد حاصل از شمارش و مقایسه حروف و لغات دقیق است، هر چند که هیچ تحقیقی عاری از خطا نیست. هم‌چنین لازم به ذکر است که تمامی «واو» های ربط در این تحقیق به‌طور مستقل شمارش شده‌اند. امیدوارم توانسته باشم قدمی هر چند کوچک در راه شناخت بیشتر کلام خدا، برای خود و دیگران برداشته باشد. کلمات کلیدی: تفصیل المیزان، دانلود کتاب تفصیل المیزان، ترجمه تفصیل المیزان، بیشترین لغات بکار رفته قرآن، لغات بکار رفته در قرآن، برچسب‌ها: تفصیل المیزان، دانلود کتاب تفصیل المیزان، ترجمه تفصیل المیزان، بیشترین لغات بکار رفته قرآن، لغات بکار رفته در قرآن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری