حسابداری اموال و انبار

حسابداری اموال و انبار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

حسابداری اموال و انبار کتاب حسابداری اموال و انبار شامل فصل‌های زیر است: فصل اول: در این فصل با عنوان «حسابداری اموال» مستندات مرتبط با خرید و نگه داری اموال معرفی نموده‌ایم و پس از طبقه بندی اموال و تعیین بهای تمام شده هر یک از انواع آن نسبت به صدور سند خرید و بیمه اموال اقدام شده است. فصل دوم: «متصدی حسابداری کاردکس اموال» پس از معرفی پلاک‌کوبی اموال و نحوه انجام آن با توجه به استانداردهای حسابداری و قوانین مالیاتی مربوطه نسبت به صدور سند استهلاک اموال با توجه به انواع هر یک از آن‌ها اقدام شده است. فصل سوم: با عنوان «متصدی حسابداری کنارگذاری و فروش اموال» است. با توجه به اجباری یا اختیاری بودن خروج اموال و دائم یا موقت بودن آن پس ازتعیین سود یا زبان احتمالی خروج اموال نسبت به صدور سند حسابداری آن اقدام شده است. فصل چهارم: با عنوان «متصدی حسابداری فروش (خدمات پس از فروش)» نام دارد. در این پودمان تعیین ذخیره برای خدمات پس از فروش با توجه به تجربیات سنوات قبل و آیین نامه‌های داخلی مربوطه انجام شده و در پایان هر سال برآورد می‌شود تا در طی سال بعد نسبت به صدور سند حسابداری اراِئه خدمات پس از فروش، اقدام شود. فصل پنجم: با عنوان «متصدی حسابداری انبار» می‌باشد که در آن هنرجویان پس از آشنایی با نحوه انبارگردانی و کنترل مستندات نگهداری کالا در انبار و تعیین مغایرت احتمالی نسبت به صدور سند حسابداری تعدیلات موجودی کالا در انبار می‌تواند انجام دهند. کلمات کلیدی: آموزش حسابداری، حسابداری، حسابداری انبار، حسابداری اموال و انبار، دانلود کتاب انبارداری pdf، دانلود کتاب اصول انبار داری، دانلود رایگان کتاب اصول انبارداری، کتاب حسابداری اموال و انبار، برچسب‌ها: آموزش حسابداری، حسابداری، حسابداری انبار، حسابداری اموال و انبار، دانلود کتاب انبارداری pdf، دانلود کتاب اصول انبار داری، دانلود رایگان کتاب اصول انبارداری، کتاب حسابداری اموال و انبار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری