دانش استخاره - جلد دوم

دانش استخاره - جلد دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آیت الله محمدرضا نکونام
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دانش استخاره - جلد دوم کتاب دانش استخاره نوشته آیت الله محمدرضا نکونام در پنج جلد نگاشته شده و در سه بخش کلی تنظیم شده است. بخش نخست در هشت فصل به آموزش دانش استخاره با قرآن کریم و بیان برخى از اصول و قوانین استخاره با این کتاب آسمانى است. بخش دوم که در جلدهای دوم، سوم و چهارم آمده است تطبیق قواعد و اصول استخاره را بر تمامی آیات قرآن کریم ارایه می‌دهد. جلد پنجم این کتاب بخش سوم را در بر دارد که عهده‌دار بیان استخارهٔ سوره‌های قرآن کریم است که در تفأل کاربرد فراوان دارد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب دانش استخاره، دانلود رایگان کتاب دانش استخاره، کتاب های آیت الله محمدرضا نکونام، اصول و قواعد استخاره، کتاب دانش استخاره جلد دوم، دانش استخاره، کتاب دانش استخاره، آیت الله نکونام، برچسب‌ها: دانلود کتاب دانش استخاره، دانلود رایگان کتاب دانش استخاره، کتاب های آیت الله محمدرضا نکونام، اصول و قواعد استخاره، کتاب دانش استخاره جلد دوم، دانش استخاره، کتاب دانش استخاره، آیت الله نکونام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری