رمان عروس دره

رمان عروس دره

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریبرز یدالهی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان عروس دره کتاب رمان عروس دره نوشته فریبرز یدالهی با زبانی ساده و روان و بیان جزئیات لازم نگاشته شده است. داستان با پرداخت مناسب شخصیت‌ها و توصیف عمیق‌ترین احساسات و افکار آن‌ها و هم‌چنین با بیان دقیق جزئیات صحنه‌ها، نگاشته شده و خواننده را با خود همراه می‌کند. در داستان می‌خوانیم: کودکان دوست ندارند کبوتر بنشیند به زمین برسر سفره خاک آسمانی است بلند وشکوهی است در آن اوج و صعود می‌رمانند به سنگ تا که پرواز کنند تا حساب خود از این خاک نشینان زمین بازکنند. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان عروس دره، دانلود رایگان کتاب رمان عروس دره، دانلود رمان عروس دره، دانلود رمان عروس دره، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عروس دره، رمان عروس دره، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان عروس دره، دانلود رایگان کتاب رمان عروس دره، دانلود رمان عروس دره، دانلود رمان عروس دره، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عروس دره، رمان عروس دره
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری