10 گام استقرار مدیریت فرآیند

10 گام استقرار مدیریت فرآیند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد رمضانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

10 گام استقرار مدیریت فرآیند با توجه به اینکه استقرار مدیریت فرآیند در کمال سادگی خود، دارای پچیدگی خاصی است اما متاسفانه کتاب‌ها و منابعی که اکثر آن‌ها ترجمه شده هستند، مسیر روشن و شفافی به منظور استقرار مدیریت فرایند در سازمان‌ها تبیین نمی‌کنند. یعنی اینکه با خواندن این کتاب‌ها واقعاً نمی‌توان فهمید برای استقرار مدیریت فرایند در سازمان‌ها از کجا شروع کرد و چه گام‌هایی را پیمود. کتابی با عنوان ۱۰ گام موثر استقرار مدیریت فرایند نوشته محمد رضایی تهیه گردید تا بتوان این کمبود را جبران نمود و به سازمان‌ها و شرکت‌ها در استقرار مدیریت فرایند راهکار ارائه داد. کلمات کلیدی: مدیریت فرآیند، دانلود کتاب مدیریت فرایندهای سازمان، دانلود کتاب مدیریت فرآیندهای سازمان، دانلود کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار، مدیریت فرایند bpm، دانلود آموزش bpmn، برچسب‌ها: مدیریت فرآیند، دانلود کتاب مدیریت فرایندهای سازمان، دانلود کتاب مدیریت فرآیندهای سازمان، دانلود کتاب مدیریت فرآیندهای کسب و کار، مدیریت فرایند bpm، دانلود آموزش bpmn
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری