چگونه زیست شناسی را حرفه‌ای بخوانیم

چگونه زیست شناسی را حرفه‌ای بخوانیم

  • 3.5 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه زیست شناسی را حرفه‌ای بخوانیم در کتاب چگونه زیست‌شناسی را حرفه‌ای بخوانیم تکنیک‌ها و روش‌هایی ذکر شده که از اصول خاصی پیروی می‌کند. بسیاری از کسانی که در زیست‌شناسی به درصدهای بالایی رسیده‌اند این اصول را هنگام مطالعه رعایت می‌کنند. با مطالعه این کتاب شما روش‌های حرفه‌ای برای خواندن زیست‌شناسی را یاد می‌گیرید. در این کتاب خواهیم آموخت: سه گام اساسی برای مطالعه زیست‌شناسی چیست؟ روش مطالعه یک فصل از کتاب زیست‌شناسی چگونه زیست را ترکیبی بخوانیم؟ شیوه خواندن زیست‌شناسی از نظر رتبه‌های بر‌تر کلمات کلیدی: زیست شناسی، آموزش زیست شناسی، مفاهیم زیست شناسی، چگونه زیست شناسی را مفهومی بخوانیم، چگونه زیست را ترکیبی بخوانیم، چگونه زیست را 100 بزنیم، برچسب‌ها: زیست شناسی، آموزش زیست شناسی، مفاهیم زیست شناسی، چگونه زیست شناسی را مفهومی بخوانیم، چگونه زیست را ترکیبی بخوانیم، چگونه زیست را 100 بزنیم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری