مناظره خداگراها و داروینیسم گراها

مناظره خداگراها و داروینیسم گراها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهروز حسنی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مناظره خداگراها و داروینیسم گراها کتاب مناظره خداگراها و داروینیسم گراها نوشته شهروز حسنی است. این کتاب به بررسی نظرات مختلف پیرامون فرضیه جنجالی تطور داروینی (از طوری به طور دیگر شدن) و فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان‌ها می‌پردازد، و موافقین و مخالفین هر گروه با زد و خورد آراء نوعی دو قطبی را به وجود آورده‌اند که موضوع را بسیار فرا‌تر از موضوع بیولوژی به سایر حوزه‌های علوم انسانی نیز کشانده است و... کلمات کلیدی: فرگشت انسان، تکامل انسان، خلقت نخستین انسان، دانلود کتاب پیدایش انسان، نظریه تکاملی، دانلود کتاب مناظره خداگراها و داروینیسم گراها، دانلود کتاب تکامل انسان، نظریه داروین، برچسب‌ها: فرگشت انسان، تکامل انسان، خلقت نخستین انسان، دانلود کتاب پیدایش انسان، نظریه تکاملی، دانلود کتاب مناظره خداگراها و داروینیسم گراها، دانلود کتاب تکامل انسان، نظریه داروین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری