چگونه طراح حرفه‌ای پنوماتیک شوم؟

چگونه طراح حرفه‌ای پنوماتیک شوم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا علامیر
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه طراح حرفه‌ای پنوماتیک شوم؟ کتاب چگونه طراح حرفه‌ای پنوماتیک شویم؟ (دوره مقدماتی)، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید مهارت‌های طراحی، ساخت و تحلیل قطعات صنعتی و پنوماتیک را در خود ارتقا داده و به پیشرفت شغلی مناسبی دست بیابید. آنچه در این دوره گفته می‌شود: درس اول: شرح کامل سیستم پنوماتیک و اجزای تشکیل دهنده درس دوم: شیرهای پنوماتیک، انواع و کاربرد درس سوم: چگونه می‌توان از عناصر قدرت استفاده کرد؟ درس چهارم: تشریح و حل دو پروژه کاملا کاربردی پنوماتیک درس پنجم: نماد‌ها و المان‌های پنوماتیک درس ششم: توضیحات کامل درمورد سیلندرهای پنوماتیک کلمات کلیدی: دانلود کتاب چگونه طراح حرفه ای پنوماتیک شوم، دانلود رایگان کتاب چگونه طراح حرفه ای پنوماتیک شوم، ساخت و تحلیل قطعات صنعتی، برچسب‌ها: دانلود کتاب چگونه طراح حرفه ای پنوماتیک شوم، دانلود رایگان کتاب چگونه طراح حرفه ای پنوماتیک شوم، ساخت و تحلیل قطعات صنعتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری