الغدیر همراه: نگاهی به سیره خلفا

الغدیر همراه: نگاهی به سیره خلفا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالحسین امینی نجفی
  • مترجم : سید ابراهیم سیدعلوی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی دانلود کتاب الغدیر همراه: نگاهی به سیره خلفا  دانلود کتاب الغدیر همراه (نگاهی به سیره خلفا) نوشته عبدالحسین امینی نجفی است. همانا گروه دشمنان اهل بیت پیامبر (ص) ناجوانمردانه بر ابوطالب، قهرمان ایمان، نخستین مسلمان پس از فرزند نیکوکارش و تنها یاور دین خدا، ستمگرانه تاختند؛ تا آنجا که به داستان سرایی دربارۀ او بسنده نکرده، به سراغ کتاب خدا رفته و با جابجایی کلمات در آیات قرآن حکیم، سخنانی به هم بافتند که از حقیقت دور بوده و فاصله ای به بلندای مشرق تا مغرب دارد. کلمات کلیدی: اختلاف شیعه و سنی، دانلود کتاب الغدیر همراه، دانلود کتاب الغدیر همراه، دانلود رایگان کتاب الغدیر همراه، اصل اختلافات شیعه و سنی، برچسب‌ها: اختلاف شیعه و سنی، دانلود کتاب الغدیر همراه، دانلود کتاب الغدیر همراه، دانلود رایگان کتاب الغدیر همراه، اصل اختلافات شیعه و سنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری