بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل (احمد الحسن الیمانی)

بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل (احمد الحسن الیمانی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد ذکاوت صفت
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل (احمد الحسن الیمانی) کتاب بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل (احمد الحسن الیمانی) نوشته محمد ذکاوت صفت، حول سه موضوع احمد اسماعیل (احمد الحسن الیمانی)، مدعیان مهدویت و دفاع‌ها و ردیه‌های مدعیان به تألیف رسیده است. از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: ۱. معرفی اجمالی برخی از افرادی که ادعای مهدویت نموده‌اند ۲. معرفی احمد اسماعیل و حیدر مشتت نماینده تام الإختیار وی در سفر تبلیغی به قم ۳. آغاز دعوت با ذکر صفات یمانی در روایات ۴. ادعاهای عجیب و غریب احمد اسماعیل ۵. استدلال‌های احمد اسماعیل ۶. نمونه‌هایی از جعلیات احمد اسماعیل ۷. شباهت‌های احمد اسماعیل و میرزا غلام احمد قادیانی ۸. جدال دو مدعی یمانی (احمد الحسن و ناصر محمد الیمانی) در مقدمهٔ کتاب آمده است: ما در این نوشتار به بررسی و نقد ادعاهای یکی از مدعیان مهدویت، به نام احمد اسماعیل که خود را امام احمد الحسن الیمانی و فرزند امام مهدی (علیه السلام) و نماینده او و جانشین او و یمانی موعود می‌داند، می‌پردازیم. کلمات کلیدی: مهدویت، ادعاهای احمد اسماعیل، مدعیان مهدویت، دانلود کتاب بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل، دانلود رایگان کتاب بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل، برچسب‌ها: مهدویت، ادعاهای احمد اسماعیل، مدعیان مهدویت، دانلود کتاب بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل، دانلود رایگان کتاب بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری