اعدامی ناشناس شماره ی دوازده

اعدامی ناشناس شماره ی دوازده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گراسیا مورالِس
  • مترجم : پژمان رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اعدامی ناشناس شماره ی دوازده کتاب اعدامی نا‌شناس شمارهٔ دوازده نوشته گراسیا مورالِس است. اعدام‌های دسته جمعی، گورهای بی‌نشان و پیگیریِ تاریخیِ هویتِ افرادی که در برهه‌ای از تاریخ جان و هستی خود را در جوخه‌های مرگ از دست داده‌اند، مختص به زمان و مکانِ خاص نیست. گراسیا مورالِس نمایش نامه نویسِ برجستهٔ اسپانیایی در نمایشنامهٔ اعدامیِ ناشناسِ شمارهٔ دوازده به زیبایی گذشتهٔ تلخی را با هنر نابِ خود باز تکرار می‌کند که می‌تواند در هر خطه‌ای از این کره خاکی که بر آن سرکوب و اعدام حاکم است روی داده باشد. کلمات کلیدی: دانلود نمایشنامه، دانلود کتاب اعدامی ناشناس شماره ی دوازده، دانلود رایگان کتاب اعدامی ناشناس شماره‌ی دوازده، دانلود نمایشنامه اعدامی ناشناس شماره ی دوازده، برچسب‌ها: دانلود نمایشنامه، دانلود کتاب اعدامی ناشناس شماره ی دوازده، دانلود رایگان کتاب اعدامی ناشناس شماره‌ی دوازده، دانلود نمایشنامه اعدامی ناشناس شماره ی دوازده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری