چگونه در بورس سرمایه‌مان را دو برابر کنیم

چگونه در بورس سرمایه‌مان را دو برابر کنیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرش علیرضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه در بورس سرمایه‌مان را دو برابر کنیم کتاب چگونه در بورس سرمایمان را دو برابر کنیم نوشته آرش علیرضایی است. ﯾﮑﯽ از راه ﻫﺎیی ﮐﻪ می‌تواند ﻣﺎ را ﺑﻪ ﺛﺮوت و ﺳﻮد آوری زﯾﺎد ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ، ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ﮔﺬاری در ﺑﻮرس اﺳﺖ. ﺑﺎ ﻫﺮ ﺗﻮان ﻣﺎﻟﯽ ﮐﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ  می‌توانید در ﺑﻮرس ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری ﮐﻨﯿﺪ. در ﺑﻮرس ﻻزم ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﺮﻓﻪ‌ای ﺑﺎﺷﯿﺪ و ﺑﺎ اﻃﻼﻋﺎت ﮐﻪ در اﯾﻦ ﮐﺘﺎب ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان می‌دهیم ﺣﺘﯽ اﮔﺮ از ﺑﻮرس ﻫﯿﭻ اﻃﻼﻋﯽ ﻧﺪارید ﺑﻪ ﯾﮏ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬار ﺑﻮرس ﺣﺮﻓﻪ‌ای ﺗﺒﺪﯾﻞ خواهید شد. در ﺑﻮرس ﯾﮏ ﺳﺮی ﻧﮑﺎت ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ وﺟﻮد دارﻧﺪ ﮐﻪ اﮔﺮ اﯾﻦ ﻧﮑﺎت را رعاﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺪون ﻫﯿﭻ ضرری و ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﻮد ﺧواﻫﯿﺪ ﮐﺮد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب چگونه در بورس سرمایمان را دوبرابر کنیم، بورس، سرمایه گذاری، برچسب‌ها: دانلود کتاب چگونه در بورس سرمایمان را دوبرابر کنیم، بورس، سرمایه گذاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری