روانشناسی خوداِنگاره

روانشناسی خوداِنگاره

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شروین وکیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

روانشناسی خوداِنگاره کتاب روانشناسی خوداِنگاره اثر شروین وکیلی، یکی از پنج نوشتار مجموعه‌ی زروان است، هرچند خواندنش به تنهایی نیز می‌تواند برای علاقه‌مندان کارگشا باشد. گفتنی است، بازسازی مفهوم «من» (سوژه) دغدغه‌خاطری است که روان‌شناسان، جامعه‌شناسان و فیلسوفان قرن بیستم را به خود مشغول کرد و در نهایت به جبهه‌آرایی ایشان در دو قطب ناهمساز انجامید. دو قطبی که به ترتیب هواداران مرکزیت و انسجام «من» و مخالفان این مفهوم و معتقدان به ساختگی‌بودنِ پدیده‌ی «من» را در خود جای می‌دهند. این متن مدلی است سیستمی برای بازتعریف مفهوم «من» به شکلی که مفاهیم پایه‌ای آن مانند آزادی و خواست و خلق‌وخوی هنجارین به شکلی دقیق و مستند در آن صورت‌بندی شود. کلمات کلیدی: آشنایی با روانشناسی، انواع روانشناسی، علم روانشناسی، هزینه روانشناس، منابع روانشناسی، دانلود کتاب دانلود کتاب روانشناسی خوداِنگاره، دانلود پی دی اف دانلود کتاب روانشناسی خوداِنگاره، دانلود کتاب روانشناسی، برچسب‌ها: آشنایی با روانشناسی، انواع روانشناسی، علم روانشناسی، هزینه روانشناس، منابع روانشناسی، دانلود کتاب دانلود کتاب روانشناسی خوداِنگاره، دانلود پی دی اف دانلود کتاب روانشناسی خوداِنگاره، دانلود کتاب روانشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری