درون سازمان‌های دیجیتالی چه میگذرد؟

درون سازمان‌های دیجیتالی چه میگذرد؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید خیرآبادی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

درون سازمان‌های دیجیتالی چه میگذرد؟ موشکافی درون یک سازمان دیجیتالی بسیار شگرف است، زیرا از یک سو دانش مدیریت را درون خود نهادینه می کند و از سوی دیگر دانش مهندسی را درون خود هضم میکند؛ از این رهگذر به مجموعه ‌ای بر پایه مهندسی مدیریت می ‌رسیم. کنش ها و واکنش های حساب شده، رمز پیروزی سازمان های نوبنیاد است. نهادهای دیجیتالی با مجموعه‌ای از مفاهیمی که در گذشته وجود داشته و از دانش مدیریت وام گرفته شده روبروست و از سوی دیگر با کلکسیون مفاهیمی که در نهادهای دیجیتالی بصورت ویژه وجود دارد روبروست. در این مقاله به بررسی موشکافانه سازمان های دیجیتالی، که برای تولید پایه ریزی شده‌اند و همچنین به تعاریف و تفسیرهای کنشگران درون سازمان درباره‌ی آماده سازی سازمان و دریافت پروژه و راه اندازی خط تولید پروژه می‌پردازیم و در پایان دلایل شکست پروژه ها در نهادهای دیجیتالی را بررسی می‌کنیم.   کلمات کلیدی: سازمان دیجیتالی، مدیریت دانش، برچسب‌ها: سازمان دیجیتالی، مدیریت دانش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری