اینشتین می گوید تو نابغه ای

اینشتین می گوید تو نابغه ای

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : موسی توماج
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اینشتین می گوید تو نابغه ای آیا شما استعدادهای بی‌همتای خود را می‌شناسید؟ آیا اصلاً باور دارید که استعدادهای منحصربه‌فردی دارید؟ آیا می‌توانید بپذیرید که دارایی موهبتی درونی و نبوغی ذاتی هستید؟ آیا می‌دانید که برای شکوفایی نبوغ ذاتی خود باید چگونه فکر و عمل کنید؟ بیشتر نوابغ بزرگ میان توانایی‌های خود و دیگران تفاوت خاصی قائل نبودند. چیزی که آنها را متمایز می‌کرد شیوه استفاده از استعدادشان بود. خیلی از افرادِ دارای استعدادهای نبوغ‌آمیز، هرگز به دستاورد مهمی نرسیدند. صِرف وجود نبوغ کسی را نابغه نمی‌کند. نبوغ، استعداد و پتانسیلی است که باید کشف و شکوفا شود. شاید بهترین راهنما در این مسیر کسی باشد که علیرغم اینکه در کودکی کودن و عقب‌مانده شناخته می‌شد، توانست با شکوفایی نبوغ ذاتی خود به یکی از بزرگترین نوابغ تمام دوران‌ها بدل شود. کلمات کلیدی: نبوغ انیشتین، انیشتن، شکوفایی نبوغ، آلبرت انیشتین، استعدادیابی، نظریات انیشتین، نظریه های انیشتین، جملات روانشناسی، برچسب‌ها: نبوغ انیشتین، انیشتن، شکوفایی نبوغ، آلبرت انیشتین، استعدادیابی، نظریات انیشتین، نظریه های انیشتین، جملات روانشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری