شاعرانه نگاه کن

شاعرانه نگاه کن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید خیرآبادی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

شاعرانه نگاه کن «شاعرانه نگاه کن!» به هر چیز، به هر چه . از هیچ، چیزها دیدن؛ آنچه نادیدنى ست، زیبا دیدن. بسان «هایکو» و منطق «ذن»، بسان کوتاهى و لذت؛ بسان گذر از تاریکى به درخشش. چه با دوربین موبایل؛ چه با دوربین من. مى‌توان هنرمند عکاس بود وُ شاعرانه نگاه کرد. فرتور برداری، هنری ست با ژانرهای گونه گون و من آن را جدای از عکاسی تجاری می دانم؛ هرچند در گونه تجاری آن نیز خوب است ویژگی ها و تکنیک های هنری رعایت شود، اما این « گونه » خود ویژگی هایی مخصوص به خود را دارد. در فرتور برداری هنری به جزییات سخت افزاری کار با دوربین وُ رنگ وُ نور وُ کامپوزیشن بسنده نخواهد شد و آن چیزهای دیگر شاعرانه نیز به میان می آید و آن چیزهای دیگر است که هنر می آفریند؛ شاعرانه . اینگونه بود که «شاعرانه نگاه کن!» آغازیدن گرفت و این کتاب پایان یافت. کلمات کلیدی: عکاسی، عکس هنری، فرتور برداری، عکاسی حرفه ای، عکاسی تجاری، برچسب‌ها: عکاسی، عکس هنری، فرتور برداری، عکاسی حرفه ای، عکاسی تجاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری