رمان دازیمدا

رمان دازیمدا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شروین وکیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی رمان دازیمدا زنجیره‌ای از جنایت‌های مرموز در جهانی بیگانه رخ می‌دهد، رازِ این جنایت‌ها در جریان کشمکش مغز متفکرِ طراح‌شان، و پلیسی که مامور دستگیری اوست، به تدریج گشوده می‌شود، و کم کم نمایان می‌شود که هیچ چیز آن طوری که در ابتدا به نظر می‌رسد، نبوده است. دازیمدا رمانی علمی تخیلی است که در جهانی یکسره نا آشنا رخ می‌دهد. قهرمان آن موجودی پرنده است که در سیاره‌ی زادگاهش با زبانی بویایی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند، و در منگنه‌ی کشمکش‌های سیاسی دو اردوگاه بزرگ کیهانی گرفتار آمده است. در یک سطح، ماجرای مأموریت او را می‌توان همچون یک داستانی پلیسی پرحادثه و معمایی خواند. در سطحی دیگر، شباهتی زیربنایی میان دنیاهای ناآشنای «نوسان»، و جهانِ پیرامون ما و اندرون ما وجود دارد. در سطحی ژرفتر، نوسان طرح پرسشی است درباره‌ی «هویت و اراده‌ی آزاد»، در هر شکل و قالبی که باشد… کلمات کلیدی: دانلود رمان جنایی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان علمی، دانلود رمان علمی تخیلی، داستان پلیسی، برچسب‌ها: دانلود رمان جنایی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان علمی، دانلود رمان علمی تخیلی، داستان پلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری