عکاسی از محصول برای تبلیغات

عکاسی از محصول برای تبلیغات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید خیرآبادی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

عکاسی از محصول برای تبلیغات کتاب عکاسی از محصول برای تبلیغات با تاکید بر تجارت الکترونیک و کاربرد عکس در سایت های اینترنتی، کلکسیونی از عکس ها را گرد آوری کرده است که روی سایت ها به دلایل گوناگون قرار می گیرند. عکس ها به جز نمایش دادن وظیفه انگیختن هیجان و افزایش تمایل به بازدید و خرید و یا ماندن در سایت را بر دوش می کشند. گفتنی ست، در عکاسی تجاری انتقال پیام تولید کننده و یا ارائه کننده بسیار مهم است و برانگیختن شوق خریدار و نیز کشش به سمت «برند» یا مارک تجاری که آهنگ مطرح کردن آنرا داریم، مهم و از وظایف عکس و عکاس است. کلمات کلیدی: عکاسی، تبلیغات، عکاسی برای تبلیغات، عکس تبلیغاتی، تجارت الکترونیک، عکاسی از محصولات، برچسب‌ها: عکاسی، تبلیغات، عکاسی برای تبلیغات، عکس تبلیغاتی، تجارت الکترونیک، عکاسی از محصولات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری