این مادر آن پسر

این مادر آن پسر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

این مادر آن پسر کتاب این مادر آن پسر، به بیان زندگی‌نامه و خاطرات خانم «فاطمه سادات موسوی رینه» مادر شهید جاویدالاثر «جمال محمدشاهی» می پردازد. این مادر چگونه توانست فرزندش را به این درجات متعالی برساند؟ این مادر یکی از مادران عاشق و حماسه ساز این مرز و بوم است. این پسر معراج خود را مدیون این مادر است. کربلایی سیده فاطمه موسوی آن پسر ستارهٔ آسمان گمنامی شهید جاویدالاثر جمال محمدشاهی است. مزار او دل‌های همهٔ عاشقان و بندگان صالح خداست اگر چه مزاری ندارد. خواست گمنام بماند، اما خدا او را شهره ساخت. از یکی از بستگان پس فوت در عالم رؤیا پرسیدند: «با تو چه کردند؟» گفت: «جمال آمد و کار مرا رو به راه کرد و رفت.» دیگری گفت: «شهید جمال پیام داده: هر وقت مرا سه مرتبه صدا کنید می‌آیم.» با مقایسهٔ موضوعات بالا چه نتیجه‌ای باید گرفت؟ آیا این مادر یک قهرمان اخلاق و فرزند پروری نیست؟ این مادر چگونه این حماسه را ساخت؟ آیا راه خلق این حماسه‌های ماندگار برای مادران این نسل بسته است؟ (این کتاب در سایت شهید ابراهیم هادی به رایگان منتشر شده است.) کلمات کلیدی: شهید ابراهیم هادی، فاطمه سادات موسوی رینه، مادر شهید، برچسب‌ها: شهید ابراهیم هادی، فاطمه سادات موسوی رینه، مادر شهید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری