بررسی واب‍س‍ت‍گ‍ی‌ ب‍ه‌ م‍وض‍وع‌‌ه‍ای‌ ج‍ن‍س‍ی‌ در ای‍ن‍ت‍رن‍ت

بررسی واب‍س‍ت‍گ‍ی‌ ب‍ه‌ م‍وض‍وع‌‌ه‍ای‌ ج‍ن‍س‍ی‌ در ای‍ن‍ت‍رن‍ت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اکبر بلوردی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی بررسی واب‍س‍ت‍گ‍ی‌ ب‍ه‌ م‍وض‍وع‌‌ه‍ای‌ ج‍ن‍س‍ی‌ در ای‍ن‍ت‍رن‍ت کتاب بررسی واب‍س‍ت‍گ‍ی‌ ب‍ه‌ م‍وض‍وع‌‌ه‍ای‌ ج‍ن‍س‍ی‌ در ای‍ن‍ت‍رن‍ت، نتیجه پژوهشی است که با هدف به دست آوردن اطلاعات دقیق در خصوص ویژگی‌های جمعیت‌شناختی کاربران وابسته به سایت‌های غیراخلاقی و همچنین شناسایی پیامدهای فردی، خانوادگی و اجتماعی این مشکل توسط اکبر بلوردی صورت گرفته است. در ای‍ن‌ پ‍ژوه‍ش‌ ت‍لاش‌ ب‍ر آن‌ ب‍وده‌ ت‍ا م‍ی‍زان‌ اس‍ت‍ف‍اده‌ ک‍ارب‍ران‌ ای‍ران‍ی‌ از م‍طال‍ب‌ ج‍ن‍س‍ی‌ در ای‍ن‍ت‍رن‍ت‌ ب‍ررس‍ی‌ ش‍ود تا بر‌ اساس اطلاعات دقیق‌ و مستند؛ پیشنهادهای عملی و سازنده، برای کاهش آثار منفی اینترنت در ایران در اختیار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد. کلمات کلیدی: اینترنت در ایران، تاثیر اینترنت، موضوع های جنسی در اینترنت، برچسب‌ها: اینترنت در ایران، تاثیر اینترنت، موضوع های جنسی در اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری