امامت و ضرورت رهبری

امامت و ضرورت رهبری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیرحسین سیفی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

امامت و ضرورت رهبری کتاب امامت و ضرورت رهبری درباره زندگینامه و خاطرات شهید امیرحسین سیفی می‌باشد. مسئله‌ای که در این کتاب دربارهٔ آن بحث شده است مسئله امامت و ضرورت رهبری جامعه است. مسئله رهبری و هدایت جامعه از مهمترین مسائلی است که جوامع بشری با آن رو به رو هستند. زیرا این رهبر و هادی جامعه است که مسیر حرکت جامعه را تعیین می‌کند و در مواقع مختلف، با اتخاذ روش‌های گوناگون و مناسب، جامعه را به سوی هدفی که خود تشخیص درست بودن آن را داده است هدایت می‌کند. این امام و رهبری جامعه است که به پیروان خود می‌گوید چه کاری را انجام دهند و از انجام چه کاری خودداری ورزند. پیروان او نیز بنا بر دلایلی که خود، آن را درست می‌دانند، و به خاطر رسیدن به هدفی که خود، درست بودن آن را تمیز داده‌اند از رهبر و هادی جامعه پیروی می‌کنند. جامعه اسلامی نیز برای رسیدن به هدف مطلوب خود که همان کمال مطلق و رشد و تعالی و رها شدن از ذلالت‌ها و ظلمت‌ها و تباهی‌ها است از امام و رهبر خود پیروی می‌کنند. کلمات کلیدی: شهید ابراهیم هادی، شهید امیرحسین سیفی، مدافعین حرم، برچسب‌ها: شهید ابراهیم هادی، شهید امیرحسین سیفی، مدافعین حرم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری