دین و تکنولوژی در قرن بیست و یکم

دین و تکنولوژی در قرن بیست و یکم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سوزان جرج
  • مترجم : علی اصغر دارایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دین و تکنولوژی در قرن بیست و یکم بررسی‌های کتاب دین و تکنولوژی در قرن بیست و یکم درباره پیشرفت‌های تکنولوژیکی نشان می‌دهد که تکنولوژی نه‌تنها «جست‌و‌جوی معنویت» را به محاق نبرده، که آن را به اشکالِ دل‌انگیزی تسهیل کرده است. خانم جرج و همکارانش با بررسی پنج دینِ بزرگِ جهان، یعنی اسلام، مسیحیت، یهودیت، آیینِ هندو و بودا، مثال‌های قابلِ تأمّلی درباره اشاعه و گسترشِ جست‌و‌جوی معنوی عرضه کرده‌اند. مطالبِ مطرح شده در حیطه‌های هوش مصنوعی واقعی و مجازی و مکاتبِ اصلی آن، عصرِ تکنو - دینی، الهیات تکنولوژی، الهیات سایبر و فرهنگِ «فرافرهنگی»، نشان از تأمل‌ها آغازینِ دانشمندان برای حضورِ دین در عرصه دنیای مجازی دارد که البتّه از افقی جامعه‌شناختی نشأت می‌گیرد. کلمات کلیدی: دین و تکنولوژی، تکنولوژی های قرن ۲۱، الهیات تکنولوژی، دین شناسی، برچسب‌ها: دین و تکنولوژی، تکنولوژی های قرن ۲۱، الهیات تکنولوژی، دین شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری