نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم - هندسه و استدلال

نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم - هندسه و استدلال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد گلدی آسا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم - هندسه و استدلال این جزوه از سری جزوه‌های "آسامث"  است که به بررسی و ‌توضیح نمونه سؤالات امتحانی ریاضی هفتم: فصل هندسه و استدلال  می‌پردازد. هدف از ارائه ی این جزوه برآورده کردن اهداف کتاب درسی ریاضی هفتم و لذا موفقیت در امتحان نهایی می باشد به کمک این جزوه فهم مطالب ریاضی به طور مفهومی و با جزئیات برای شما ساده تر خواهد شد و توضیحات و نکات لازم برای هر قسمت کتاب را خواهید دانست. از نظر ما هیچ کس در ریاضی ضعیف نیست بلکه هر کس یک ذهن ریاضی دارد. همه پایه ی ذهنی ریاضی دارند و می توانند به یک فرد قوی در ریاضی تبدیل شوند تنها کافیست علاقه و کمی تلاش و کمی دیگر هم سماجت و صبوری داشته باشند. ذهن انسان از حل مسائل ریاضی لذت می برد و خیلی قوی تر از ریاضی است چون زاده ی ذهن او است و این انسان است که ریاضیات را گسترش می دهد و باعث تغییر و تحول در ریاضی می شود. کلمات کلیدی: نمونه سؤالات امتحانی ریاضی هفتم، نمونه سوالات درس ریاضی، دانلود جزوه ریاضی هفتم، فصل هندسه و استدلال ریاضی، حل المسائل ریاضی، برچسب‌ها: نمونه سؤالات امتحانی ریاضی هفتم، نمونه سوالات درس ریاضی، دانلود جزوه ریاضی هفتم، فصل هندسه و استدلال ریاضی، حل المسائل ریاضی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری