زیست پیش دانشگاهی

زیست پیش دانشگاهی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد کرام الدینی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

زیست پیش دانشگاهی کتاب درسی "زیست پیش‌دانشگاهی" مناسب برای دانش‌آموزان چهارم تجربی و فارغ‌التحصیلانی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند. موضوع اصلی این کتاب که پایان بخش نخستین دورهٔ زیست شناسی، گوناگونی و دگرگونی جانداران است. در بخش نخست کتاب، ابتدا به سرچشمه های این گوناگونی، یعنی به رمزهای زندگی می پردازیم و ساخت و کار ژن ها را مورد بررسی قرار می دهیم و سپس، در فصل دوم، توانایی انسان در تغییر دادن جانداران و مزایا و معایب این تغییرهای مصنوعی، با کمک روش های مهندسی ژنتیک را بررسی می کنیم. کلمات کلیدی: زیست شناسی، دانلود کتاب زیست شناسی، زیست شناسی پیش دانشگاهی علوم تجربی، زیست پیش دانشگاهی pdf، برچسب‌ها: زیست شناسی، دانلود کتاب زیست شناسی، زیست شناسی پیش دانشگاهی علوم تجربی، زیست پیش دانشگاهی pdf
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری