حبیب خدا

حبیب خدا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

حبیب خدا کتاب "حبیب خدا" شامل خاطرات شهید حبیب الله جوانمردی، شهید شانزده ساله ی انقلاب اسلامی و اولین شهید شهرستان بهبهان می باشد. حبیب الله قصه ی ما، زمانی که خیلی ها نمی دانستند شهادت چیست و شهید کیست، آرزوی شهادت می کرد و بارها می گفت من محاسنم را بزرگ نگه می دارم تا روزی آن را به خونم رنگین کنم! آن روزها شاید خیلی ها حرف حبیب الله را جدی نمی گرفتند و نمیدانستند چه میگوید. حق هم داشتند البته. نوجوانی در جامعه ای پر از فساد و گناه زندگی کند و آنگاه آرزوی شهادت داشته باشد! اما او خود به زیبایی برات شهادتش را از سالار شهیدان گرفته بود. کتاب حبیب خدا، سرگذشت حبیب اللهی ست که سالها دوید و کوشید و رنج برد و در راه حق سختی کشید تا سرانجام نامش، هویتش شد. کتاب حبیب خدا توسط "انتشارات شهید ابراهیم هادی" تدوین و در سایت انتشارات منتشر شده است. کلمات کلیدی: شهید ابراهیم هادی، شهید حبیب الله جوانمردی، شهدای انقلاب، برچسب‌ها: شهید ابراهیم هادی، شهید حبیب الله جوانمردی، شهدای انقلاب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری