سال‌های با تو بودن

سال‌های با تو بودن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

سال‌های با تو بودن در انفقان جوانی، در آن روزهایی که «عشق» را می‌دیدم، می‌چشیدم، لمسی می‌کردم، با همه ی وجود می‌خواندم و بعد... سال‌ها بعد... او هم مرا صدا زد. فهمیدم که من، تنها سوخته ی پریشان حال طوفان آتشین عشق نیستم. اما از روزهایی گذشتم، شب‌هایی را سحر کردم، خیابان هایی را گز کردم و دوستانی یافتم که از اثرات آنها، احساساتی به من روی آورد که جز با نوشتن، نوشتن و نوشتن، نمی‌توانستم خودم را تسکین دهم. هلال ماه، خط کشی اتوبان، عبور ردگذری که او را نمیشناختم، شیون زنی ناشناسی در ظهر آفتابی خواب آلود... همه و همه مرا به نوشتن وا میداشت. و حتی خود نوشتن، مرا به نوشتن در آورد. کلمات کلیدی: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دلنوشته، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، شعر سپید، برچسب‌ها: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دلنوشته، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، شعر سپید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری