حلقه گمشده زندگی ما

حلقه گمشده زندگی ما

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد متین
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

حلقه گمشده زندگی ما همه ما پر از ویژگی های متعدد هستیم. این ویژگی ها به یکدیگر مرتبط و به مانند یک زنجیر به هم، متصل اند. اگر در یکی از آنها ضعف داشته باشیم قطعا روی سایر ویژگی ها اثرگذار خواهد بود. مثلا اگر جسارت نداشته باشیم، در موقعیت های حساس زندگی از گفتن واقعیت سر باز می زنیم و در واقع صداقت مان را زیر پا خواهیم گذاشت. همچنین نداشتن جسارت باعث می شود که خلاقیت ما کور شود و جرات ابراز ایده های خود را نداشته باشیم، حال چه برسد به اجرا. پس لازم است ویژگی های این چنینی را در خودمان تا می توانیم پرورش دهیم. در کتاب حلقه گمشده زندگی ما، در مورد دو وِیژگی بنیادین صحبت خواهیم کرد که در این زنجیره اتصال نقش فوق العاده مهمی را دارند. و چنانچه نباشند کل شخصیت آدمی را تحت تاثیر خود قرار می دهند. دو مهارتی که می توانند مانع از سوختن فرصت های زندگی مان شوند. و در نهایت به مانند قلعه ای مستحکم در برابر سختی های زندگی باشند. کلمات کلیدی: اعتماد به نفس، عزت نفس، افزایش اعتماد به نفس، اعتماد به نفس pdf، روش های افزایش به نفس، برچسب‌ها: اعتماد به نفس، عزت نفس، افزایش اعتماد به نفس، اعتماد به نفس pdf، روش های افزایش به نفس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری