رازهای جذب بیماران در بازاریابی دندانپزشکی

رازهای جذب بیماران در بازاریابی دندانپزشکی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابوالفضل ساروقی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رازهای جذب بیماران در بازاریابی دندانپزشکی دندانپزشکی یکی از مشاغلی است که از نظر جامعه جزو پردرآمدترین مشاغل محسوب می شود تا جایی که داوطلبان کنکور برای قبولی در آن سر و دست می شکنند اما وقتی از نزدیک به کسب و کار این عزیزان نگاه می کنیم، متوجه مشکلات بسیاری می شویم که با آن ها مواجه هستند. درآمد بالا برای دندانپزشکان وجود دارد ولی باید قبول کنیم عمومیت ندارد و تعداد زیادی از این عزیزان از داشتن درآمدی که در شان یک دندانپزشک باشد بی بهره اند. روز به روز بر تعداد فارقالتحصیلان این رشته افزوده می شود و رقابت پررنگتر. در این کتاب میخواهیم سر نخ هایی داده باشیم تا یک دندانپزشک بتواند در کنار خدمت رسانی به جامعه، به موفقیت های بیزینسی خود نیز برسد. کلمات کلیدی: دندانپزشکی، بازاریابی دندانپزشکی، تبلیغات دندانپزشکی، برچسب‌ها: دندانپزشکی، بازاریابی دندانپزشکی، تبلیغات دندانپزشکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری