من کنیز زینبم

من کنیز زینبم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

من کنیز زینبم کتاب "من کنیز زینبم" شامل زندگینامه و خاطرات حاجیه خانم بتول اسلامی فر مادر شهید مسعود مربوبی و خواهر شهید محمد جواد اسلامی هر می باشد. در بخشی از این کتاب می خوانید: بچه هاشت سر هم بودند. من بیشتر مشغول کارهای خانه بودم اما آقا رضا خیلی مراقب تربیت بجه ها بود. با بچه ها دوست می شد و مثل یک رفیق با آن ها ارتباط داشت. در عین حال به آن ها آزادی عمل می داد و دورادور مراقب دوست و رفیق آن ها بود. مجید و مسعود، دو سال با هم اختلاف داشتند. مسعود در مدارس همان محله ی تولید دارو، دوره ی دبستان و راهنمایی را سپری کرد و برای دبیرستان، به یکی از مدارس خوب تهران در ضلع شمالی پارک شهر رفت و آنجا درس خواند. کلمات کلیدی: شهید ابراهیم هادی، زندگینامه بتول اسلامی فر، شهید مسعود مربوبی، برچسب‌ها: شهید ابراهیم هادی، زندگینامه بتول اسلامی فر، شهید مسعود مربوبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری