عبارت های تاکیدی

عبارت های تاکیدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامرضا معصومی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

عبارت های تاکیدی در این کتاب مجموعه عبارات تاکیدی از کتاب های زیر گردآوری شده است. قانون توانگری، قانون شفا، چشم دل بگشا و از دولت عشق اثر خانوم کاترین پاندر نوشته هایی از فلورانس اسکاول شین در یکی از جملا تاکیدی این کتاب می خوانید: من مغناطیسی مقاومت ناپذیرم که قدرت جذب همه ارزوهای الهی و خواسته های درستم به سوی من است. بر طبق اندیشه ها و احساس ها و تصاویر ذهنی که پیوسته به آن سرگرمم و از من برون می تراود. موهبت های دلخواهم را به سوی خود می کشانم. من کانون کائنات خویشم سرشار از قدرت افرینش می توانم همه آنچه را می خواهم بیافرینم. آنچه را متشعشع می سازم به سوی خود جذب می کنم. آنچه را ذهنا برمی گزینم و می پذیرم به سوی خویش فرا می خوانم. کلمات کلیدی: دانلود جملات انگیزشی، متن انگیزشی، جملات موفقیت، متن موفقیت، نوشته های انگیزشی، دانلود جملات تاکیدی، جملات قصار، سخنان ناب بزرگان، فلورانس اسکاول شین، کاترین پاندر، جملات فلورانس اسکاول شین، جملات کاترین پاندر، برچسب‌ها: دانلود جملات انگیزشی، متن انگیزشی، جملات موفقیت، متن موفقیت، نوشته های انگیزشی، دانلود جملات تاکیدی، جملات قصار، سخنان ناب بزرگان، فلورانس اسکاول شین، کاترین پاندر، جملات فلورانس اسکاول شین، جملات کاترین پاندر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری