نور چشم امام

نور چشم امام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نور چشم امام کتاب "نور چشم امام" خاطرات شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی، فرزند امام (ره)، را در برمی گیرد. این کتاب به سبک کتاب «خاک های نرم کوشک» نوشته شده و گزیده هایی از خاطرات اعضای خانواده، نزدیکان و یاران آیت الله سیدمصطفی خمینی(ره) آمده است. میگویند برخی انسان های بزرگ، وقتی در کنار شخصیت های مهم و تاریخ ساز قرار می گیرند، کمتر دیده می شوند! یعنی با همه ی بزرگی و اهمیتی که دارند، به واسطه ی نور وجودی آن خورشید، در حاشیه قرار می گیرند. یکی از شخصیت های بزرگی که در تاریخ انقلاب اسلامی ما، بیشترین تأثیر را داشت اما شخصیت و منزلت او ناشناخته ماند، حاج آقا مصطفی فرزند گرامی حضرت امام است. کسی که امام راحل بیشترین تلاش را در راه تربیت ایشان انجام داد. کسی که نبوغ و تلاش و پشتکارش، او را به شخصیتی بزرگ در تاریخ معاصر تبدیل کرد. کلمات کلیدی: خاطرات شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی، خاطره از یاران شهید آیت الله شهید سید مصطفی خمینی، سیدمصطفی خمینی، برچسب‌ها: خاطرات شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی، خاطره از یاران شهید آیت الله شهید سید مصطفی خمینی، سیدمصطفی خمینی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری