اطلاعاتی مفید برای زندگی بهتر

اطلاعاتی مفید برای زندگی بهتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی دارابی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اطلاعاتی مفید برای زندگی بهتر این کتاب که تحت عنوان ورزش، تغذیه، روانشناسی نوشته شده، همانطور که از نامش پیداست به طور کلی شامل سه بخش اصلی است که در پایین توضیح مختصری درباره هرکدام بیان شده: ورزش: در این بخش، شما وارد دنیای ورزش و فیتنس (تناسب اندام) میشوید. شما می توانید اطلاعات مفیدی را در زمینه ورزش فرا بگیرید. در این بخش، شما را در رسیدن به تناسب اندام یاری می کنم. تغذیه: در اینجا وارد دنیای تغذیه و پزشکی می شویم. در این مبحث شما اطلاعات زیادی فرا می گیرید که بی شک به کارتان خواهد آمد.خواص مواد غذایی و بهترین زمان مصرف مواد غذایی اکثر مطالب این مبحث را فرا گرفته. روانشناسی: طرز برخورد با فرزندان، همسر، خانواده، اقوام و فامیل و به طور کلی افراد مختلف از مهم ترین مطالب این مبحث هستند. کلمات کلیدی: سلامتی و بهداشت، تناسب اندام، روانشناسی تغذیه، برچسب‌ها: سلامتی و بهداشت، تناسب اندام، روانشناسی تغذیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری