قرآن هادی

قرآن هادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هادی بیگدلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

قرآن هادی خدا را سپاس می گویم از اینکه بر این بنده اش لطف نمود و او را با قرآن هادی اش الفت داد. عزیزانی که نوشته های بنده را خوانده و یا شنیده اند حتما متوجه شده اند که در هر گذری سعی کرده ام از مفاهیم غنی قرآن بهره ببرم. بنده با راهنمایی های اساتید بزرگوارم حضرت علی (ع)، مولانا و سایر عزیزان معاصر به این نتیجه رسیده ام که در این فرصت کوتاه زندگی در حد توان باید در این منبع عظیم معرفتی و شناختی ضمن طلب مستمر هدایت از خدا، باید به جد چنگ زد. از این رو بمنظور برداشت های خاص خودم که بصورت کتابهای "سرگذشت بشر"، "آخرین فرستاده"، "قیامت" و اگر خداوند عنایتی فرماید "فقه چوپان"، در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد، روی آوردم به گردآوری "قرآن هادی" که در واقع مرجع، پژوهش های بنده است و انشاالله مورد فایده قرار گیرد. بارزترین و آشکارترین فایده این حرکت آن است که یادآوری مجددی است بر اهمیت آن. کلمات کلیدی: دانبود کتاب قرآن، دانلود کتاب قرآن به فارسی، متن ترجمه قرآن، معنی آیات قرآن، ترجمه فارسی قرآن، برچسب‌ها: دانبود کتاب قرآن، دانلود کتاب قرآن به فارسی، متن ترجمه قرآن، معنی آیات قرآن، ترجمه فارسی قرآن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری