سلام بر ابراهیم

سلام بر ابراهیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

سلام بر ابراهیم «سلام بر ابراهیم» کتابی است که در قالب زندگینامه ای مختصر و ۶۹ خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر «ابراهیم هادی» منتشر شده است. این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند یاری رساندند. شهید هادی در یکم اردیبهشت ماه سال ۳۶ دیده به جهان گشود و پس از بیست و هفت سال زندگی پر فراز و نشیب، در عملیات والفجر مقدمّاتی در منطقه فکه، بیست و دوم بهمن سال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و همانطور که از خداوند می خواست، … کتاب سلام بر هادی توسط "انتشارات شهید ابراهیم هادی" تدوین و در سایت انتشارات منتشر شده است. کلمات کلیدی: شهید ابراهیم هادی، زندگینامه ابراهیم هادی، انتشارات شهید ابراهیم هادی، دانلود زندگینامه شهید، شهدای دفاع مقدس، دفاع مقدس، برچسب‌ها: شهید ابراهیم هادی، زندگینامه ابراهیم هادی، انتشارات شهید ابراهیم هادی، دانلود زندگینامه شهید، شهدای دفاع مقدس، دفاع مقدس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری