39 پله

39 پله

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جان بوکان
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

39 پله داستان مصور «39 پله» بر اساس رمانی ماجراجویانه به همین نام اثر «جان بوکان». این رمان یکی از آثار برجسته در زمینه ماجراهای جاسوسی است که چندین فیلم هم بر مبنای آن ساخته شده. شخصیت اصلی داستان «ریچارد هَنِی» یک قهرمان جنگ و مهندس معدن است. داستان روایتی پرهیجان دارد. موقع خواندن این کتاب مصور همچون تماشای یک فیلم ماجرایی قدم به قدم با حادثه ها پیش میروید و احساس لذت میکنید. روایت جزئیات به شکلی صورت میگیرد که خواننده بتواند در حل معما مشارکت کند. و ضرباهنگ داستان و اتفاقات هرگز آرام نمیشود. قهرمان داستان باید مدام خود را نجات بدهد و از حریف قدرتمند و بدکارش پیشی بگیرد. و اگر در آن میان فرصتی بیابد، معمای داستان را حل کند... کلمات کلیدی: دانلود کتاب مصور، دانلود کمیک تصویری، دانلود کتاب 39 پله، کمیک تصویری 39 پله، برچسب‌ها: دانلود کتاب مصور، دانلود کمیک تصویری، دانلود کتاب 39 پله، کمیک تصویری 39 پله
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری