ماجراهای شرلوک هولمز - شماره 2

ماجراهای شرلوک هولمز - شماره 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر آرتور کانن دویل
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

ماجراهای شرلوک هولمز - شماره 2 شماره دوم از ماجراهای شرلوک هولمز - مصور؛ شامل سه ماجراست:  کشتی متروک: یک مالک کشتی به نام کِنتس به هولمز مراجعه می­کند و از او برای یافتن بار گمشده­ ی کشتی ­اش کمک می­خواهد. هولمز وارد ماجرا می­شود. او با آزمایش آثار بار کشتی درمی ­یابد که محموله کشتی تغییر کرده و به جای مواد خوراکی، مواد اولیه ساخت باروت در آن کشتی حمل شده... سارق گاوصندوق: در تاریکی شب یا گرگ و میش هوا از گاوصندوق یک شرکت سرقت شده. اما نگهبان بیرون ساختمان نوری از داخل ساختمان مشاهده نکرده. بازرس لسترید به همراه هولمز برای حل معمای این سرقت، افراد مظنون را مورد بازجویی قرار می­دهد... قاتل حیله­ گر: هولمز و واتسون شاهد یک بمب­گذاری در لندن هستند. بازرس لسترید به محل حادثه می­ آید و خبر از وقوع موارد مشابه می­دهد. هولمز مکان بعدی بمب­گذاری را حدس می­زند. لسترید معتقد است که این­ها کار مخالفان سیاسی است، اما هولمز نظر دیگری دارد. او فکر می­کند هدف دیگری پشت این اتفاقات باشد...   کلمات کلیدی: دانلود کمیک شرلوک هلمز pdf، کمیک تصویری هلمز، بخش دوم کمیک شرلوک هلمز، کمیک شرلوک هلمز، ماجراهای شرلوک هلمز، دانلود داستان های شرلوک هلمز، برچسب‌ها: دانلود کمیک شرلوک هلمز pdf، کمیک تصویری هلمز، بخش دوم کمیک شرلوک هلمز، کمیک شرلوک هلمز، ماجراهای شرلوک هلمز، دانلود داستان های شرلوک هلمز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری