اسرار دایره راحتی برای موفقیت

اسرار دایره راحتی برای موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهزاد حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اسرار دایره راحتی برای موفقیت دایره راحتی چیست؟ چقدر مهم است؟ کاربرد آن در موفقیت چیست؟ بررسی محدودیتها و قدرتهای آن. چقدر لازم است و در کجا و کی؟ راهکارهایی کاربردی و مهارت های عملی احتمالا تا به حال بارها در مورد دایره‌ی راحتی شنیده‌اید. منطقه ای امن با عنوان Comfort Zone. تقریبا همه‌ی افراد، به دیگران توصیه می‌کنند که از این دایره بیرون بمانند. اما اهمیت خروج از این دایره چیست؟ آیا خروج از آن همیشه بهترین استراتژی ممکن است؟ تصویر زیر ماجرا را تا حدودی برای ما مشخص می‌کند. برای درک بهتر موضوع، ابتدا باید مفهوم دایره‌ی راحتی یا Comfort Zone را به درستی شناخت. یکی از گویاترین تعریف‌های علمی در خصوص این پدیده، آن را با سطح اضطراب افراد مرتبط می‌داند. قرار گرفتن در دایره‌ی راحتی در واقع هر گونه رفتاری را شامل می‌شود که در آن میزان اضطراب فرد در پایین‌ترین سطح خود نگه دارد. هر کاری می‌تواند در این مفهوم بگنجد. از پخت و پز و شستشوی ظروف گرفته تا ارتباطات کاری یا تماشای تلویزیون. هر فعالیتی که با انجام آن سطح اضطراب فرد به حداقل برسد و فرد به آن فعالیت تمایل داشته باشد یا عادت کند، در دایره‌ی راحتی او قرار می‌گیرد. کلمات کلیدی: Comfort Zone، کاهش اضطراب، دایره راحتی، محدوده راحتی، کاهش استرس، موفقیت در زندگی، برچسب‌ها: Comfort Zone، کاهش اضطراب، دایره راحتی، محدوده راحتی، کاهش استرس، موفقیت در زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری