4 راز یادگیری زبان انگلیسی

4 راز یادگیری زبان انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود اکبری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

4 راز یادگیری زبان انگلیسی آیا اغلب پیش از گفتن واژه مورد نظر ناچارید مدام برای یافتن آنها فکر کنید؟ آیا دائم کلمه ها را اشتباه بیان میکنید؟ آیا تلفظ حروف در برخی کلمه ها برایتان دشوار است؟ آیا این مشکلات فقط به این دلیل نیست که مدام برای گفتن یک جمله خاص به چندین شیوه فکر میکنید؟ اگر چنین است، نگران نباشید، زیرا تنها شما نیستید که با این مشکل مواجه اید. هزاران نفر وجود دارند که هنگام صحبت کردن از همین الگو پیروی می کنند به این صورت که از قبل جمله را در ذهن خود آماده کرده، سپس آن را بیان می کنند. این روش، روان صحبت کردن را با مشکلات زیادی روبه رو میکند که بارزترین آنها عبارت اند از تپق زدن، مِن مِن کردن و کاربرد نادرست کلمه ها و ساختارهای دستوری. به طور کلی، تمام این موارد منجر میشود که نوع صحبت کردن شما با افراد، این طور به نظر برسد که از آنچه میخواهید بگویید خیلی مطمئن نیستید، در حالی که واقعیت اینگونه نیست... کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، رازهای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، بهترین روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، رازهای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، بهترین روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری