حجاب مرواریدی در صدف

حجاب مرواریدی در صدف

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا رحیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

حجاب مرواریدی در صدف پوشش زنان در ایران باستان بنا به شرایطی که ذکر شد همیشه سبک و اسلوب خاصی داشته‌ است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده‌است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده‌اند. اما این را بایستی در نظر داشت که پوشش کامل و آراسته همراه با تزیینات زنان در ایران، با پوشش چادر سیاه اسلامی بسیار متفاوت بود. برخی معتقد هستند که این پوشش کامل و آراسته به نوعی ریشه به وجود آمدن حجاب در دنیا است. ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته‌است که می‌توان ایران را منشاء اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست. کلمات کلیدی: حجاب، عفاف، پوشش اسلامی، حجاب در اسلام، حجاب در ایران باستان، پوشش چادر، پوشش زنان در ایران باستان، حجاب برتر، حجاب واقعی، برچسب‌ها: حجاب، عفاف، پوشش اسلامی، حجاب در اسلام، حجاب در ایران باستان، پوشش چادر، پوشش زنان در ایران باستان، حجاب برتر، حجاب واقعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری